Müraisolatsiooni Paigaldus

Heliisolatsioon vähendab müra tunduvalt

Peaaegu kõigil sõidukitel, eriti vanematel autodel, on probleeme müraga. Need probleemid süvenevad veelgi, kui olete oma helisüsteemi või sõidukit mingil viisil täiendanud. Auto vaikseks hoidmiseks ei piisa ainult välismüra blokeerimisest. Samuti peate vähendama oma auto müra. Vibratsioon, ragisemine, lahtised osad – kõik see soodustab soovimatut müra. Tehase heliisolatsioon ei paku alati reisijatele mugavust. Tehase müra isolatsioonimaterjalid on tavaliselt odavad ja väikesed osad. Mugava interjööri jaoks soovitame paigaldada lisamüra isolatsiooni.

Parim lahendus müra ja kütte jaoks

Müra (need on ka helid) autos võib esineda nii seest kui väljast. Sisemüra – kriuksumist põhjustavad peamiselt siseosade üksteise vastu hõõrumine. Välised helid võivad olla põhjustatud nii keha enda vibratsioonist – resoneerivatest müradest kui ka väljastpoolt tulevatest allikatest. Seetõttu võib auto müra isolatsiooni ülesande jagada kolmeks osaks: mürasummutus, müra isolatsioon ja antiskrip.

Need tööd tuleb teostada kompleksselt, kuna müra mugavaks vähendamiseks on vajalik teostada erinevate kereelementide müra isolatsioon. Sellised tööd tehakse summutusmaterjalidega, mis neelavad hästi müra ja vibratsiooni.

Kuhu müraisolatsioon paigaldatakse?

Vibratsioonisummutid

Vibratsioonisummutid neelavad suurepäraselt kõiki vibratsioone ja muudavad need soojuseks. Vibratsioonisummutid on bituumen-mastiksplaadid, mis liimitakse auto kerele. Need valitakse sõltuvalt selle paksusest. Ka need materjalid sisaldavad korrosioonivastaseid aineid ja on mõeldud keha kaitsmiseks korrosiooni eest. Spetsiaalsed heliisolaatorid ei lase oma poorse struktuuri tõttu läbi välisheli. Samuti hoiavad need materjalid tõhusalt soojust auto sees. Sigimisvastaste materjalide abil välditakse hõõrdumist viimistluse kõigi elementide vahel.

Isolatsiooni paigaldamine

Enne tööde teostamist võetakse sisemus täielikult lahti ja elektroonika lahti. Kõik pinnad on enne heliisolatsiooni liimimist rasvatustatud, kuna see tagab isolatsioonimaterjalide kõige usaldusväärsema kinnituse.

Kaaretega töötamiseks kasutatakse tavaliselt vibratsiooni summutavaid materjale. See on tingitud asjaolust, et rattakoopad asuvad peamiste müraallikate lähedal. Lisaks soovitame poritiibadele liimida vibratsioonisummutid.

Auto lae ja uste helikindlus

Erilist tähelepanu pööratakse uste helikindlusele, sest need lasevad tänu suurele pinnale palju välismüra läbi. Sel juhul kantakse iga ukse kõikidele sisepindadele heliisolatsioonimaterjale. Siin on hingede ja piiraja eluea pikendamiseks parem kasutada kergeid materjale.

Lakke heliisolatsioonikihi loomine on suure tähtsusega, kuna sellel on suur pindala ja madal jäikusaste. Selle tulemusena on see läbi lae võib kergesti tungida heli vibratsiooni ja vibratsiooni. See on eriti märgatav suurel kiirusel sõites ja vihmase ilmaga.

Mootorimüra isoleerimine

Korpuse põhja heliisolatsiooni teostatakse materjalidega, mis on loodud taluma tugevat vibratsiooni . Korpuse töötlemisel kasutatakse suure paksusega bituumeni baasil heliisolatsioonimaterjale. Ainult sel juhul summutavad need hästi keha vibratsiooni.

Tänu kapoti müraisolatsioonile eemaldatakse mootorist tulev müra. Selle tulemusena vähendab see oluliselt üldist mürataset, kui auto liigub ummikutes. Kapoti töötlemiseks kasutatakse vibratsioonisummuteid, millega kaetakse kõik pinnad.

Peale tööde lõpetamist toimub siseruumide kokkupanek ja elektroonika ühendamine. Vaikimisi asendatakse klipid uutega. Müra isolatsiooni paigaldamine välistab sõidu ajal autost kõrvalised helid ning tagab juhile ja reisijatele vajaliku mugavuse.

Pildid töödest

Tutvu lähemalt meie paigaldatud müraisolatsioonidega.

Soovid kiiret vastust oma küsimusele?

Kirjuta meile ja aitame su küsimustele vastused leida.